500 TL ÜZERİ ÜCRETSİZ KARGO 

Alıcılar İçin İptal ve İade Koşulları

Alıcı/Alıcılar için örnekleme yöntemi ile hazırlanan iptal ve iade prosedürümüze ilişkin hususları soru-cevap şeklinde aşağıdadır;

1. Sipariş ettiğim ürün için ödeme yaptıktan sonra, Satıcının kargoya verme süresi sona ermeden, ürünü almaktan vazgeçersem ne yapmam gerekir?

 

Öncelikle Satıcı ile iletişim kurmanız gerekmektedir. Satıcı ürünü kargoya vermiş ama henüz kargo bilgilerini sisteme girmemiş ise bu durumda ürünün geri kargolanması 2. soruda cevaplanmıştır. Satıcı ürünü henüz kargoya vermemiş ise bu doğrultuda işlemin iptali ancak satıcı ile anlaşarak gerçekleştirilebilecektir.

 

2. Sipariş ettiğim ürün için ödeme yaptıktan, Satıcı da kargo bilgilerini girerek ürünü kargoya verdikten sonra, henüz onay verme süresindeyken ürünü satın almaktan vazgeçersem ne yapabilirim?

 

Bu durumda “Kargo ücretini alıcı öder” şeklinde açıklama bulunan ürünlerde, kargo ücretini ödeme zorunluluğunuz vardır. Teslim aldığınız ürünü Satıcının bilgisi dahilinde “Kargo ücretini alıcı öder” açıklaması ile kargoya verip Satıcıya iade edebilirsiniz. Bu şekildeki işlem sayısının artması halinde kötüniyet ihtimali göz önünde bulundurularak üyeliğiniz MAYA ANA tarafından tekrar değerlendirilebilecektir.

 

3. Sipariş ettiğim ürün elime ulaştıktan sonra ürünü beğenmediysem ve/veya herhangi bir sebep ileri sürmeden iade etmek istiyorsam ne yapabilirim?

 

Ürünü beğenmeme ve/veya herhangi bir sebep ileri sürmeden vazgeçme durumlarında iade talepleri GET (Güvenli E-Ticaret) süreçleri kapsamında ürün elinize ulaştıktan 3 gün içerisinde yapılabilecek olup iade hakkınızı kullanmak istemeniz durumunda sistem üzerinden iade talebinde bulunmanız ve ürünü “Kargo ücretini alıcı öder” açıklaması ile kargoya verip Satıcıya iade etmeniz gerekmektedir. İade talebinizin onaylanmasından ve iadeye ilişkin kargo adres bilgilerinin sisteme girilmesinden sonra ürün için ödediğiniz ürün bedeli hesabınıza iade edilecektir.

 

 5. Siparişe konu ürün elime ulaşmadı ve kargo takip bilgisi de görüntülenemiyor ise ne yapmam gerekir?

 Sistemde Kargo Takip Bilgisine ulaşamıyorsanız doğrudan MAYA ANA telefon numaraları ile iletişim kurup, kargo bilgilerini istemeniz gerekmektedir.

9. Siparişe konu ürün sistemde belirtilen süre içerisinde elime ulaşmadıysa ne yapabilirim?

Doğrudan MAYA ANA telefon numaraları ile iletişim kurup, ürün sorgulaması yapmanız gerekmektedir.

10. Satışı iptal etmiş olmam nedeniyle ödemiş olduğum ücret kartıma iade olduysa ancak iade edilen bedeli göremiyorsam ne yapabilirim?

 

Sistemden iadenin onaylanmasıyla birlikte ödemenin hesabınıza iadesi için bankanıza talimat verilmiş olup ödeme zamanı ile ilgili kesin bir bilgi alabilmek için bankanızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

 

11. Mevzuat ve mesafeli satış sözleşmesinden kaynaklı Cayma hakkımı kullanırken herhangi bir ürün kısıtlaması var mıdır? Varsa hangi ürünlerde Cayma hakkımı kullanamayacağım?

 

Alıcının talebi üzerine kişiye özel olarak üretilen ve/veya tasarlanan ürünler ile Alıcı tarafından ambalajı açılmış olanürünlerde iade kabul edilmeyecektir. Ayrıca Alıcı, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan niteliği itibariyle iade edilemeyecek mallar söz konusu olduğunda da cayma hakkını kullanamayacaktır.

12. Alıcı'nın hangi hallerde kötü niyetli davrandığı kabul edilir?

 

Siparişe konu ürünleri alıp devamlı olarak iade eden kişiler, bu durumu kötü niyetli olarak tekrarlayanlar, ilanında “Kargo ücretini Alıcı öder” olarak belirtilen ve bu şekilde gönderilen kargoyu teslim almayanlar ve/veya Satıcıyı zarara uğratanlar, siparişe konu ürüne bilerek zarar verdiği hususu satıcı tarafından kanıtlanmış olanların kötü niyetli davrandıkları kabul edilecektir. Kötü niyetli davranan Alıcıların üyelikleri süreli olarak dondurulabilir veya sonlandırılabilir.

13. Sipariş iade adresi

 

Siparişe konu ürünü teslim alıp iade etmek isterseniz ürün sipariş esnasında beyan edilen mağaza adresine yapılması gerekmektedir, ayrıca sipariş sonrası mailinize gelen mailde mesafeli satış sözleşmesi içerisinde bulabilirsiniz.

 

14. Sipariş iade adresini bulamadım ne yapmalıyım?

 

Hesabınıza giriş yapıp siparişe konu olan ürünün sipariş detayı içerisinde mağazaya soru sor butonunu tıklayarak ilgili mağazadan destek alabilirsiniz.


Anasayfa
Kategoriler
0
Sepetim
Arama Yap
Hesabım
Oturum Aç Kayıt Ol